“God service, men ikke vanlig kaffi...!!”
Anmeldelse av Jarmann Gastropub

Jarmann Gastropub
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Gode drinker!!
Og god service!
Ville ha cognac og kaffi ca. kl 22.00, fikk beskjed om at de hadde stengt (?!?!) kaffemaskinen... vi ønsket traktekaffi, men ALT av kaffisalg var stengt...!!
Det rareste jeg har hørt på et utested noen gang!!‍♀️

1  Takk, Tina S

Anmeldt 27. juni 2020

Kom med familie her, burgeren var brent, fikk ny, var like brent. Tok vekk pomfrien som i det minste var BEST av alt her, alt i alt: -5 stjerner av 5.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, X8536ZFdanb
Anmeldt 26. april 2020

Etter en kulturkveld i Oslo Konserthus, havnet vi tilfeldig på koselige- og reale Jarmann Gastropub. Ja, det ligger i navnet, gastropub. Vi fant en krok i det rustikke lokalet, med vindu ut mot havnen. En svært så høffelig og serviceminded proff kelner ordnet raskt litt mix kveldsmat, samt noe godt i glasset. Hyggelig klientell kom og gikk, og vi koste oss lenge i denne reale ekte pubatmosfæren. Riktig pris, rent og pent. Takker, og vil returnere! d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der
Anmeldt 17. februar 2020

Vi skulle på stand-up, og ville ha litt god mat i nærheten av Latter, uten å blø i lommeboka, og uten å vente på treg service. Det var akkurat det vi fikk. Veldig blid og god service, bra øl utvalg og god mat, det ble hyggelig start på kvelden

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, boyen26
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Stor gruppe med forhåndsbestilling av mat. Lunken hovedrett på flere av oss. Ikke det man burde forvente her.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Jarle2000

Reisende som så på Jarmann Gastropub, så også på

Har du vært i Jarmann Gastropub? Del dine erfaringer!