“Flott sted”
Anmeldelse av Jarmann Gastropub

Jarmann Gastropub
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kjempefint sted. God mat, god service og hyggelig betjening. Første gang her men kommer sikkert tilbake ved en senere anledning.

Takk, OFuglestad

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Koselig sted, god mat.
Blir fint når man kan bestille på vanlig måte, bestillingen via QR kode er veldig tungvindt.
Hadde også vært fint om dere tok vipps, så man ikke må legge inn all kort info.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var fire stykker som skulle ha litt drikke og mat en lørdag kveld. Valget falt på entrecôte av kalv, ganske stiv pris. I menyen står det ikke listet opp gluten som allergener på denne retten, men når vi spurte sa kelneren at: Jo da, entrecoten er glutenfri, men ikke potetkaken som var tilbehør... ganske håpløst for en med cøliaki når man ikke kan stole på menyen. Men fikk valgt pommes frites ved siden av. De som tok potetkaka var ikke fornøyd, veldig rar smak, måtte be om annet tilbehør. Margarin var tilbehør, det var ikke godt, fløt i fett, det gjorde i grunn alt... kald bernaisesaus også. Mulig dette er stedet for burger, ikke for hod biff.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, lise2101
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kul plass med godt utvalg fatøl og annen drikke. Vi spiste lunsj inne, og kan anbefale caesarsalaten! God service og god atmosfære

1  Takk, hilda76
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Gode drinker!!
Og god service!
Ville ha cognac og kaffi ca. kl 22.00, fikk beskjed om at de hadde stengt (?!?!) kaffemaskinen... vi ønsket traktekaffi, men ALT av kaffisalg var stengt...!!
Det rareste jeg har hørt på et utested noen gang!!‍♀️

1  Takk, Tina S

Reisende som så på Jarmann Gastropub, så også på

Har du vært i Jarmann Gastropub? Del dine erfaringer!