“Du vet hva du får”

Subway
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. september 2021

Var litt uheldig da det virket som om hun som jobbet der ikke skjønte så godt norsk, eller hørte litt dårlig. Til slutt greide jeg likevel å få bestilt det jeg ville ha. Subway funker greit for et kjapt måltid på farten. Fint å ta med.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ole Jacob J

Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Vil ikke anbefale kyllingen der, den smaker mer fisk og har en rar konsistens. Ellers er alt annet veldig godt.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 696elisabethf
Anmeldt 27. april 2018

God mat til en billig penge. Slik Subway alltid har vært. I tillegg er det greit med sitteplasser, og betjeningen er ganske hyggelig å imøtekommende.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, rubendi
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj en dag i påsken her. Dette er et enkelt og greit alternativ hvis man liker Subway sin mat. Servicen her var helt grei og renhold / orden i lokalet var greit.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Erlend1973
Anmeldt 2. oktober 2017

Har du vært på en subway har du vært på alle.
Gode baguetter med mye valgfrihet.
Her lager du det DU vil ha.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, 1986Andre

Reisende som så på Subway, så også på

Har du vært i Subway? Del dine erfaringer!