“Elendig kundebehandling”
Anmeldelse av Persia Classic

Persia Classic
Anmeldt 18. november 2018

Bra mat, men elendig behandling av kundene. Lite imøtekommende og glemmer stadig å gi tilbehør når man bestiller take-away.

Takk, Sindre T

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales, veldig god mat og greie priser. Vi var 5 personer og var veldig fornøyd med maten og veldig god service

Takk, 953arashm
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Var der med familien for en tidlig middag. Vi hadde kebab kobideh og Khoreshte Ghormesabzi. Kom sammen med deilig nystekt iransk brød. Veldig bra :-)

1  Takk, FarnazAr
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte å dra hit fordi var utrolig sugne på persisk mat. Maten var kjempegod og og beliggenhet er bra. Det er alltid en pluss at det er flere persere enn norske folk i restauranten som spiser. Du får rikelig med mat så du trenger ikke å gå sulten ut av restauranten. Avsluttet middagen med en god kopp te. Anbefaler på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, ollorentzen
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

I dag ble jeg møtt av en uhøflig, uprofesjonell og lite serviceinnstilt person da jeg skulle bestille mat. Mitt siste besøk der.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Alex B

Reisende som så på Persia Classic, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Persia Classic? Del dine erfaringer!