“Dårlig service, ok mat ”
Anmeldelse av Persia Classic

Persia Classic
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten med hele familien. Ble verken møtt med smil eller velkommen ved ankomst til restauranten. Servitøren tok feil bestilling og ga feil mat. Fikk blant annet forretten levert etter maten og annet forrett før hovedrett, da vi spesifikt hadde spurt om å det samtidig med hovedretten.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 258sajjas

Anmeldt 18. november 2018

Bra mat, men elendig behandling av kundene. Lite imøtekommende og glemmer stadig å gi tilbehør når man bestiller take-away.

Takk, Sindre T
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefales, veldig god mat og greie priser. Vi var 5 personer og var veldig fornøyd med maten og veldig god service

Takk, 953arashm
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Var der med familien for en tidlig middag. Vi hadde kebab kobideh og Khoreshte Ghormesabzi. Kom sammen med deilig nystekt iransk brød. Veldig bra :-)

1  Takk, FarnazAr
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte å dra hit fordi var utrolig sugne på persisk mat. Maten var kjempegod og og beliggenhet er bra. Det er alltid en pluss at det er flere persere enn norske folk i restauranten som spiser. Du får rikelig med mat så du trenger ikke å gå sulten ut av restauranten. Avsluttet middagen med en god kopp te. Anbefaler på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, ollorentzen

Reisende som så på Persia Classic, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Persia Classic? Del dine erfaringer!