“Strålende”

Bokbacka
Bestill bord
lør. 24.7.
20:00
Beskrivelse: En folkelig gourmet restaurant. Vi ønsker å tilby en opplevelse utover det vanlige. Vi serverer spennende mat og drikke, der økologi og kvalitet står i fokus. Vår matlagning handler om å finne råvaren der den er best, og spise den når den er på sitt beste. Vår ambisjon er å stimulere alle sansene gjennom vår mat og drikke. Vi ønsker å være nyskapende i det vi gjør og finne balansen i det naturlige og tekniske kjøkken, for å kunne tilby deg en unik opplevelse. Det handler om å se enkelheten i en råvare, så vel som å kunne bruke teknikken som skal til for å løfte råvaren til sitt fulle potensial.
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Strålende mat. I tillegg er det en veldig hyggelig atmosfære og god service. Kan trygt anbefale Bokbacka

Takk, Kjartan_Reve

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

HER må man bare komme seg på besøk! Vi hadde en utrolig 7 retters med en fantastisk vinmeny til. Rettene var en fest for både øyet og ganen. Genuint, supert og noe helt annet enn forventet! Er alltid ett ekstra pluss at kokkene serverer noen retter og forteller litt om dem. Utrolig hyggelig personell! Vi kommer igjen! ( bytter meny ca.hver andre mnd.)

Takk, judith h
Anmeldt 10. juli 2018

Maten på Bokbacka er veldig bra, ingen tvil om det. Det som trekker ned var utrolig vonde barkrakker, det hadde vært greit å sitte på en times tid, men en hel meny blir plagsomt.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 25. juni 2018

Dette lokalet er veldig hyggelig og intimt. Vi fikk en veldig god mottagelse og følte oss velkommen straks vi tittet innenfor døren:) Du velger dagens meny, og det vil du ikke angre på! Maten er utrolig lekkert presentert, og så velsmakende at jeg får vann i munnen av bare å skrive om det. Hver rett presenteres med fagkunnskap og her merker du at de har en lidenskap for maten de lager og serverer. Det er ikke helt billig, men til denne kvaliteten er det absolutt ikke noe å si på prisen. Vi valgte vin per glass i stedet for vinmeny, og fikk veldig kyndig hjelp med valgene, alt var helt perfekt! Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Lise H
Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Jeg kan bare bruke veldig positivt ladede ord for å beskrive denne restauranten. Vi ble tatt godt vare på gjennom hele måltidet av en utmerket og kunnskapsrik sommelier. Alle rettene var kreative små kunstverk. Nytelse for både øye og gane. Smaksmessig var det mye som foregikk. Mye smaker, forskjellige smaker, ukjente smaker, nydelige smaker. Vinpakken passet fint til rettene og glassene ble raust fylt opp. Vi hadde en helt topp opplevelse og det kommer du også til å få. Menyen byttes ut ofte alt etter hva slags råvarer de har tilgang på. Toalettet var en liten opplevelse i seg selv. Ned en trapp, og plutselig befant du deg i en skog med fuglekvitter og sildrende vann. Min påstand er at her får du mye for pengene. Har vært på dyrere og antatt bedre restauranter, men Bokbacka leverte fullt på høyde med flere av dem.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, kbergl

Reisende som så på Bokbacka, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Bokbacka? Del dine erfaringer!