“Høyt nivå på alt”

Bokbacka
Bestill bord
ons. 4.8.
20:00
Beskrivelse: En folkelig gourmet restaurant. Vi ønsker å tilby en opplevelse utover det vanlige. Vi serverer spennende mat og drikke, der økologi og kvalitet står i fokus. Vår matlagning handler om å finne råvaren der den er best, og spise den når den er på sitt beste. Vår ambisjon er å stimulere alle sansene gjennom vår mat og drikke. Vi ønsker å være nyskapende i det vi gjør og finne balansen i det naturlige og tekniske kjøkken, for å kunne tilby deg en unik opplevelse. Det handler om å se enkelheten i en råvare, så vel som å kunne bruke teknikken som skal til for å løfte råvaren til sitt fulle potensial.
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Ypperlig mat, servert på en spennende og innbydende måte. En opplevelse for både øye og ganen. Kunnskapsrik og serviceinnstilt betjening.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, trulsa664
PR_Karin, Kundeansvarlig på Bokbacka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2019

Takk for en så hyggelig tilbakemelding Truls.

Vi håper det frister til gjentakelse!

Vennlig hilsen,

Team Bokbacka

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Strålende mat. I tillegg er det en veldig hyggelig atmosfære og god service. Kan trygt anbefale Bokbacka

Takk, Kjartan_Reve
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

HER må man bare komme seg på besøk! Vi hadde en utrolig 7 retters med en fantastisk vinmeny til. Rettene var en fest for både øyet og ganen. Genuint, supert og noe helt annet enn forventet! Er alltid ett ekstra pluss at kokkene serverer noen retter og forteller litt om dem. Utrolig hyggelig personell! Vi kommer igjen! ( bytter meny ca.hver andre mnd.)

Takk, judith h
Anmeldt 10. juli 2018

Maten på Bokbacka er veldig bra, ingen tvil om det. Det som trekker ned var utrolig vonde barkrakker, det hadde vært greit å sitte på en times tid, men en hel meny blir plagsomt.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 25. juni 2018

Dette lokalet er veldig hyggelig og intimt. Vi fikk en veldig god mottagelse og følte oss velkommen straks vi tittet innenfor døren:) Du velger dagens meny, og det vil du ikke angre på! Maten er utrolig lekkert presentert, og så velsmakende at jeg får vann i munnen av bare å skrive om det. Hver rett presenteres med fagkunnskap og her merker du at de har en lidenskap for maten de lager og serverer. Det er ikke helt billig, men til denne kvaliteten er det absolutt ikke noe å si på prisen. Vi valgte vin per glass i stedet for vinmeny, og fikk veldig kyndig hjelp med valgene, alt var helt perfekt! Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Lise H

Reisende som så på Bokbacka, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Bokbacka? Del dine erfaringer!