“Ja, høye forventninger ble innfridd!”
Anmeldelse av Bokbacka

Bokbacka
Bestill bord
søn. 24.10.
20:00
Beskrivelse: En folkelig gourmet restaurant. Vi ønsker å tilby en opplevelse utover det vanlige. Vi serverer spennende mat og drikke, der økologi og kvalitet står i fokus. Vår matlagning handler om å finne råvaren der den er best, og spise den når den er på sitt beste. Vår ambisjon er å stimulere alle sansene gjennom vår mat og drikke. Vi ønsker å være nyskapende i det vi gjør og finne balansen i det naturlige og tekniske kjøkken, for å kunne tilby deg en unik opplevelse. Det handler om å se enkelheten i en råvare, så vel som å kunne bruke teknikken som skal til for å løfte råvaren til sitt fulle potensial.
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Ja, høye forventninger ble innfridd. Husk å ta «full meny» (12 små retter, pluss snacks). Utrolig spennende smaker, vi kjøre alkoholfri drikkemeny, godt og spennende det og. Verdt hver krone, anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, V4633ZQjohnb

Anmeldt 26. juli 2020

Ikke mye å utsette på hverken mat eller servering. Hver rett var et kunstverk, en konstellasjon av smak og farger. Paret med riktig drikke ble det hele en veldig god opplevelse.
Et av høydepunktene var, kanskje i sin enkelhet, sjøkreps fra Midsund.

1  Takk, Janerlve
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig matopplevelse og spennende retter! Her kom alt raskt og effektivt med nydelige presentasjoner. Servitøren hadde stålkontroll på hele opplevelsen fra start til slutt. Anbefales!

2  Takk, JRiKm
Anmeldt 5. juni 2020

Maten smakte godt, men hvorfor så små porsjoner. Vi ble mer og mer irritert utover måltidet. Spesielt når hovedretten består av tre små skiver av kjøtt. Dette er en tasting- meny, ikke et fullverdig måltid.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, esten-06-2020
Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, nye opplevelser, viner, smaker og ypperlig service. Fikk plass ved «disken» som først var skuffende men viste seg å være gull verdt for å få noen fine historier rett fra kokkene.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 11katrinev

Reisende som så på Bokbacka, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Bokbacka? Del dine erfaringer!