“Veldig koselig sted”
Anmeldelse av Peloton

Peloton
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted med bra utvalg av øl og forskjellige cidere. Fin atmosfære, det anbefales å ta en tur innom!

1  Takk, 105siljeb

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god og spennende mat. Veldig hyggelig betjening. Beste veganske mozzarella jeg noensinne har smakt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, T1808SOalexandrac
Anmeldt 3. juni 2020

Spisestedet ligger i en travel gate rett ved kirken.
Veldig god pizza. uformelt og hyggelig servitør.
Passer for alle.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Pernille G
Anmeldt 14. april 2020

Pizza er- og blir populært i Norge, og hyggelige Peloton er èn av de mange som serverer god- og saftig pizzavarianter med ditto. Stedets pepperoni er svært delikat- og smakfull, med god ettersmak. Anbefales. d:o)

Dato for besøk: februar 2020
Takk, jans0der
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Servitøren glemte bestillingen til den ene på bordet, og klarte ikke å levere ny pizza i løpet av hele 50 minutter.

Min pizza var helt grei i smaken – jeg hadde forventet mer.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Maria T

Reisende som så på Peloton, så også på

Har du vært i Peloton? Del dine erfaringer!