“God vegetarpizza og service”
Anmeldelse av Peloton

Peloton
Anmeldt 10. august 2020

Siden jeg bodde på Comfort Xpress Yongstorget, var det ideelt å finne et sted å spise i nærheten. Peloton har knallgod pizza og godt utvalg i drikke. Fint å sitte alene eller sammen med venner, og betjeningen ble lett med i samtalen med humoristiske kommentarer.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Jan Olav M

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted med bra utvalg av øl og forskjellige cidere. Fin atmosfære, det anbefales å ta en tur innom!

2  Takk, 105siljeb
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god og spennende mat. Veldig hyggelig betjening. Beste veganske mozzarella jeg noensinne har smakt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, T1808SOalexandrac
Anmeldt 3. juni 2020

Spisestedet ligger i en travel gate rett ved kirken.
Veldig god pizza. uformelt og hyggelig servitør.
Passer for alle.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Pernille G
Anmeldt 14. april 2020

Pizza er- og blir populært i Norge, og hyggelige Peloton er èn av de mange som serverer god- og saftig pizzavarianter med ditto. Stedets pepperoni er svært delikat- og smakfull, med god ettersmak. Anbefales. d:o)

Dato for besøk: februar 2020
Takk, jans0der

Reisende som så på Peloton, så også på

Har du vært i Peloton? Del dine erfaringer!