“Aldri forhåndsbetal her!”
Anmeldelse av Peloton

Peloton
Anmeldt 4. september 2020

Advarsel! Aldri forhåndsbetal til restauranten Peleton!!! Elendig service, vi har ventet i 2 måneder for å få tilbake pengene våre selvom vi avbestilte 7 dager i forveien! (3800.-)

Takk, Venus_888

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza.
Har vært her og spist pizza til lunch 2 ganger og dette er den aller beste pizzaen jeg har fått i Norge. Mye smak og perfekt bunn. I tillegg er det god service og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 327helgal
Anmeldt 10. august 2020

Siden jeg bodde på Comfort Xpress Yongstorget, var det ideelt å finne et sted å spise i nærheten. Peloton har knallgod pizza og godt utvalg i drikke. Fint å sitte alene eller sammen med venner, og betjeningen ble lett med i samtalen med humoristiske kommentarer.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Jan Olav M
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted med bra utvalg av øl og forskjellige cidere. Fin atmosfære, det anbefales å ta en tur innom!

2  Takk, 105siljeb
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god og spennende mat. Veldig hyggelig betjening. Beste veganske mozzarella jeg noensinne har smakt!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, T1808SOalexandrac

Reisende som så på Peloton, så også på

Har du vært i Peloton? Del dine erfaringer!