“Fantastisk”

Bestill bord
søn. 1.8.
20:00
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk amerikansk grill meny med alt av tilbehør.
Spiste burger med frites og macncheese. God øl og et utrolig service minnet personell.
Mye mennesker bestill bord

Takk, 880bj_rnt

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

God mat i rikelige porsjoner. Anbefaler mix-menyen. Hyggelig betjening. Freak Shake til dessert er en sikker vinner.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 31. oktober 2018

Rett og slett herlig mat. Mørt og passe mengde med kjøtt.
Flott atmosfære og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, T0mmy1989
Anmeldt 20. august 2018

Fant denne restauranten gjennom TripAdvisor.

Maten er rett og slett fantastisk. Her får du ikke mat med kongler, skummetkrem, blomster og en rett med en seng av et eller annet. Her får du fritert kylling, pølse, spareribs og pulledpork. Desserten inneholder sikkert nok kcal til å holde deg i gang i flere dager.
Så er du person som teller kcal og skyr mat med fett så er nok (dessverre) dette stedet ikke for deg. Det som er så fantastisk med dette stedet er at de lager mat som du kanskje lager hjemme, men greia er at de lager den 100 ganger bedre enn det du gjør.
Pulledporken er den beste jeg har spist, det samme gjelder Macaroni og chees`n.
Kjøttet er mørt og salaten er perfekt syrlig til å håndtere den "fete" maten. Desserten er et kapittel for seg selv, den må bare oppleves. Jeg har nå vært der 2 ganger på en uke og kommer garantert tilbake. #10av10 #terningkast6

Dato for besøk: august 2018
Takk, Fredrik_81
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Maten smakte helt kanon godt! Kjøpte den dele menyen delt på 4 stk. Ble lovet at alle ville gå stappmett fra bordet, men det gjorde vi altså ikke. Til den prisen ville jeg forventet litt mer mat på tallerkenen. Men vi kommer uansett til ake for deres fried chicken, for den var magisk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, danrunaa

Reisende som så på Way Down South, så også på

Har du vært i Way Down South? Del dine erfaringer!