“Real good, real American ”
Anmeldelse av Way Down South

Way Down South
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Svært god mat servert av hyggelige og imøtekommende amerikanske servitører. Anbefaler eks. milk Shake og vaniljeis som dessert! God stemning og kule lokaler!

Takk, Gunnar_Oslo

Anmeldt 9. november 2018

Vi var 7 stykker og valgte Family Pickins’. Kjempemat. Veldig hyggelig servitør fra NY som ga oss veldig seriøs informasjon av alt vi spiste.

Takk, johngt_13
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk amerikansk grill meny med alt av tilbehør.
Spiste burger med frites og macncheese. God øl og et utrolig service minnet personell.
Mye mennesker bestill bord

Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

God mat i rikelige porsjoner. Anbefaler mix-menyen. Hyggelig betjening. Freak Shake til dessert er en sikker vinner.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 31. oktober 2018

Rett og slett herlig mat. Mørt og passe mengde med kjøtt.
Flott atmosfære og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, T0mmy1989

Reisende som så på Way Down South, så også på

Har du vært i Way Down South? Del dine erfaringer!