“Fantastisk god burger ”
Anmeldelse av Way Down South

Way Down South
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Anbefaler å prøve ut deres burger på det sterkeste! Fikk en burger med mørt og godt kjøtt, og veldig deilig burgerbrød. Servicen var like bra, med hyggelige ansatte som gledelig forteller om maten de har å tilby. Skulle gjerne ha gitt full pott her, men det blir ikke det grunnet desserten. Spiste da ostekake med blåbær og fersken, som virkelig ikke falt i smak. Men jeg anbefaler likevel å ta turen hit!

Dato for besøk: september 2019
Takk, malinih639

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Kort fortalt; bra service og kjempegod mat. Den beste grillmaten jeg har spist på lenge. Kan anbefales!!

Takk, HelgeANorway
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Bestilte «family pickings» med ribbe og brisket. Dette var rett og slett nydelig. Lekkert lekkert og mørt kjøtt. Herlig tilbehør, god drikke, observant betjening og value for money. Her kommer jeg gjerne igjen!

Takk, reklamemannen
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Hadde jeg hatt mye penger og skulle gått ut og spist oftere, så hadde jeg valgt Way Down South. Jeg visste ikke at det var mulig å få til kjøtt så mørt av det jeg går ut fra er norske råvarer. Hyggelig personale og maten kommer fort på bordet. Plasseringen midt mellom Grünerløkka og sentrum gjør dette til et fabelaktig startsted for en kveld på byen.

Takk, MalinK502
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Nydelig BBQ!
Vi fikk servert mengder med god mat og spiste oss fordervet, men det var det verdt. Anbefales varmt videre!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, maritmeis

Reisende som så på Way Down South, så også på

Har du vært i Way Down South? Del dine erfaringer!