“eksepsjonell”

lør. 31.7.
20:00
Anmeldt 20. juli 2020

En blandet meny og
Jeg anbefaler en utmerket grillmat. veldig velsmakende mat og godt personale. Kom hit. på elvebredden. Kommer du, venter en ekstraordinær tjeneste på deg.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 512andersenl

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Lønner seg å booke bord i forkant. Populær plass. Sørstats mat fra USA. Grillmat. Vi var 6 personer som spiste en mix / sharing med diverse grillet kjøtt og tilbehør. Svinefilet, spicy pølser, kyllinglår, polled Pork, Spareribs osv med potetsalat, coleslaw, potetsalat, soucy bønner, fries osv. Veldig godt alt. Kanskje litt lite hvis det er 6 storspisere men for oss ble det nok. Litt gjemt beliggenhet men flott beliggenhet nede ved Akerselva. Anbefales!

2  Takk, benttte
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelig mat
Mørt kjøtt med fantastisk smak
Bestilte sharing platter for 2 og det var mat i massevis.
Anbefaler også deres cornbread
Mye mat for pengene.
Og veldig hyggelig og oppmerksomme personale.

1  Takk, kvamme1986
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Var innom her uten å ha bestilt bord, servitørene ba oss vente litt og etter ti minutter i baren ble det ledig. Betjeningen var veldig hyggelige og hadde gode anbefalinger til både mat og drikke, veldig god service. Tok en dagens og det smakte nydelig!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, snipa
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste sharing platter med forskjellig typer kjøtt, alt smakte bra. Tilbehøret var litt kjedelig. Alt i alt en fin opplevelse.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Saethern

Reisende som så på Way Down South, så også på

Har du vært i Way Down South? Del dine erfaringer!