“Bra, dyr, litt sein”

Bestill bord
lør. 16.10.
20:00
Anmeldt 25. september 2020

Bra lokalisering langs Akerselva, en del søppel ligger rundt omkring, servicen er moderat og det tar svært lang tid før burgerne kommer, men de er gode.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, christia200145

Anmeldt 19. september 2020

Nydelig service, nydelig mat, nydelig drikke! En helt herlig opplevelse! Vil absolutt anbefale til alle som liker BBQ

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, mariestalheim
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Gikk her uten noen forventinger . Hadde ikke spist sørstats bbq før. Meget god opplevelse. Hadde mix rett der man fikk litt av alt.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 135ketilt
Anmeldt 5. august 2020

En av de bedre restaurantene i Oslo. Maten var utmerket, drikken var utmerket. Servitørene var serviceinnstilt og hyggelige. Maten kom meget raskt. Prisene var helt greie også. Kan være lurt å booke da vi kom 15 min etter åpningstid og da var restauranten allerede halvfull inne. Enste å utsette på dette stedet er at det er litt vanskelig å finne og ligger litt øde til. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Kommer definitivt tilbake her.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Jarles_reise
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette er etter min mening den beste restauranten i Norge. Naturligvis vil det variere ut i fra hva slags mat du liker, men dersom du ønsker sørstatsmat, så finnes det ikke noe bedre. Betjeningen er hyggelige.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, hermboy

Reisende som så på Way Down South, så også på

Har du vært i Way Down South? Del dine erfaringer!