“Dårlig service”
Anmeldelse av Way Down South

Way Down South
Anmeldt 9. august 2021

Dårlig service, uhyggelige servitører og dårlig behandling av folk med annen hudfarge!!, dessverre finns folk som driver med forskjell behandling nå i år 2021!!.

3  Takk, G7270JXalia

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte Way Down South som utgangspunkt for bryllupsdagsfeiring. Meget godt valg!

Utendørs servering i fine omgivelser, med hyggelige servitører. Selve hovedretten (family platter) ble servert av innehaveren selv, med mye sjarm og råd om hvilke sauser som gikk til hvilken mat.

Maten var fantastisk! Min kones favoritt var klart ribbe, mens jeg falt helt for den honningglaserte kyllingen. Noe av det beste jeg har smakt!

Porsjonen var også så diger at vi nærmest måtte true ned siste smulene - men det var for godt til å la ligge!

Takk, Slsta1976
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tasty American bbq!
Vi var der med familien, bestilte Family Pickin’ med brisket upgrade. Vi har spist litt bbq, både i Norge og i USA, og dette var skikkelig bra! Brisketen er den beste vi har fått servert. Pulled pork og kyllingen var også meget godt. Ribsene var det - etter min mening- for mye kjøtt på, så det ble litt som å spise en krydret juleribbe. Tilbehøret var meget godt, nå skal jeg prøve å lage en «kopi» av coleslawen til helgens bbq party hjemme.

Takk, ragnhildr2016
Anmeldt 23. juli 2021

Måltidet var bra. For lite tilbehør til 5 personer som flere har påpekt, og dermed overpriset.

Det som gjorde meg forbanna var en frekk og nedlatende servitør med en gang han åpnet munnen sin. Han skulle forklare i detalj hvordan akkurat denne restauranten fungerer og når man bestiller bord så må man bestile sharing menyen, som i seg selv er helt greit fordi det finnes mange andre restauranter som krever at man bestiller set-menyer. Men det er måten denne servitøren skulle forklare dette på en veldig nedlatende og frekk måte som satte en stor demper på hele restaurantopplevelsen. Ingen klarte å kose seg resten av kvelden. Det verste er at jeg tror at han eier steder, og jeg misunner ikke de ansatte som må tåle den type ledelse.

Det ligger langt inni meg for å dra tilbake for å gjenoppleve slik oppførsel og holdning.

2  Takk, mikduo
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men stive priser og veldig treg service. Egentlig var vi klare for å bestille kaffe, dessert og drinker etter måltidet, men etter å ha ryddet bordet for tallerkner ble servitørene helt fraværende den påfølgende halvtimen og vi måtte til slutt vinke på de og gå bort til de og spørre om å få regningen… det var heller ingen som var innom bordet for å høre om maten smakte eller om vi trengte påfyll av drikke. Der gikk de glipp av mersalg og vi fikk en dårlig opplevelse. Prisene er også litt i høyeste laget, og det er litt rart at «Family Pickings» som er den «ultimate» delemenyen ikke inkluderer Brisket i utgangspunktet men at dette må man kjøpe i tillegg for 110kr per person. Totalen blir da opp mot 500kr per pers. Man kan spise seg like god og mett andre steder for et par hundrelapper mindre, og når servicen er så som så anbefales dette stedet kun om man virkelig er fysen på BBQ.

Takk, adrianw875

Reisende som så på Way Down South, så også på

Har du vært i Way Down South? Del dine erfaringer!