“Koselig bar og hyggelig betjening! ”
Anmeldelse av Vesper Gastrobar

Vesper Gastrobar
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Velkommen til Vesper Gastrobar - en uformell møteplass hvor man skal få mat, drikke, service, musikk og underholdning av høy kvalitet.
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Besøkte Vesper bar sammen med kollegaer fra jobben. Vi var ganske tidlig ute, så da vi kom hadde vi baren ganske for oss selv. Restaurantsjefen Rebecca tok godt i mot oss og var selve definisjonen på personlig service God mat og gode drinker! Anbefales på det varmeste. Kan og nevne at undertegnede bruker rullestol og baren var helt ypperlig tilrettelagt

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, torsteinl115

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

En super plass.
En restaurant / bar som har skjønt det! Uformell plass med svært god service og en meny som består av enkle retter som har det lille ekstra. Hører folk skryter av denne plassen. Og nå har jeg vært der og forstår det godt. Hurtigheten på betjeningen er perfekt. Disse har skjønt det. Plassen egner seg for både korte og lange besøk.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, GNystrand
Anmeldt 14. desember 2018

Hyggelig men dyr bar. Litt mye folk og det åpne lokalet gjør at støy flytter seg ganske greit rundt i lokalet.

1  Takk, vestlagd11
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant og bar beliggende i Barcode. Små og gode retter til grei pris. Jeg spiste fish & chips som var veldig god. Her arrangeres det også quiz enkelte kvelder. Restauranten er et hyggelig og godt alternativ både på hverdager og helg for et godt måltid i hyggelig selskap.

Takk, hennings612
Anmeldt 25. juli 2018

God mat, god service, god stemning. Kul liten gastro. Hamburgerne er utmerket, men ikke undervurder tapas tallerken. Namm!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, emisun2

Reisende som så på Vesper Gastrobar, så også på

Har du vært i Vesper Gastrobar? Del dine erfaringer!