“Flott atmosfære.”
Anmeldelse av Vesper Gastrobar

Vesper Gastrobar
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Velkommen til Vesper Gastrobar - en uformell møteplass hvor man skal få mat, drikke, service, musikk og underholdning av høy kvalitet.
Anmeldt 15. september 2020

Veldig god mat og hyggelig service. Mange gode øl.
Flott atmosfære.
Kjempegod fisk and chips.
Anbefaler.

Dato for besøk: september 2020
6  Takk, Pedersen44

Anmeldt 6. april 2019

Flott sted for fredagspils med hyggelig betjening og god mat. Både hyggelig å sitte inne og ute. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, tnor85
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Besøkte Vesper bar sammen med kollegaer fra jobben. Vi var ganske tidlig ute, så da vi kom hadde vi baren ganske for oss selv. Restaurantsjefen Rebecca tok godt i mot oss og var selve definisjonen på personlig service God mat og gode drinker! Anbefales på det varmeste. Kan og nevne at undertegnede bruker rullestol og baren var helt ypperlig tilrettelagt

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, torsteinl115
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

En super plass.
En restaurant / bar som har skjønt det! Uformell plass med svært god service og en meny som består av enkle retter som har det lille ekstra. Hører folk skryter av denne plassen. Og nå har jeg vært der og forstår det godt. Hurtigheten på betjeningen er perfekt. Disse har skjønt det. Plassen egner seg for både korte og lange besøk.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, GNystrand
Anmeldt 14. desember 2018

Hyggelig men dyr bar. Litt mye folk og det åpne lokalet gjør at støy flytter seg ganske greit rundt i lokalet.

1  Takk, vestlagd11

Reisende som så på Vesper Gastrobar, så også på

Har du vært i Vesper Gastrobar? Del dine erfaringer!