“God mat og god atmosfære”
Anmeldelse av Vesper Gastrobar

Vesper Gastrobar
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Velkommen til Vesper Gastrobar - en uformell møteplass hvor man skal få mat, drikke, service, musikk og underholdning av høy kvalitet.
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og atmosfæren er lun og fin. Oppmerksomme og kunnskapsrike servitører. Hit kommer vi flere ganger, og neste gang skal vi forsøke oss på Tapasen

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, Trail31448356661

Anmeldt 29. juni 2021

Meget god burger, mye utvalg av øl. God service. God atmosfære, store skjermer for å se fotball. Veldig bra Espresso Martini.

3  Takk, JornP45
Anmeldt 15. september 2020

Veldig god mat og hyggelig service. Mange gode øl.
Flott atmosfære.
Kjempegod fisk and chips.
Anbefaler.

Dato for besøk: september 2020
6  Takk, Pedersen44
Anmeldt 6. april 2019

Flott sted for fredagspils med hyggelig betjening og god mat. Både hyggelig å sitte inne og ute. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, tnor85
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Besøkte Vesper bar sammen med kollegaer fra jobben. Vi var ganske tidlig ute, så da vi kom hadde vi baren ganske for oss selv. Restaurantsjefen Rebecca tok godt i mot oss og var selve definisjonen på personlig service God mat og gode drinker! Anbefales på det varmeste. Kan og nevne at undertegnede bruker rullestol og baren var helt ypperlig tilrettelagt

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, torsteinl115

Reisende som så på Vesper Gastrobar, så også på

Har du vært i Vesper Gastrobar? Del dine erfaringer!