“Flott på Stock”

Stock Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Ute og spiste sammen med 5 gode kollegaer på Stock. Flotte lokaler, sentral beliggenhet, hyggelig betjening og, ikke minst, god mat & drikke. Vi smakte forskjellige retter og alle var fornøyde

Takk, Iversmann

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi var tolv som hadde bestilt ukens kjøtt og fisk på forhånd. Jeg tok fisk som var aldeles nydelig tilberedt røye. Deilig tilbehør og vakkert presentert. Hver munnfull var en nytelse. Til dessert tok jeg ukens dessert som var apple crumble med is og krem. Jeg lager god applecrumble, men denne var av en annen verden. Fantastisk! (skulle ønske de hadde droppet skallet.) Veldig god service. Koselig lokale. Vi satt oppe hvor vi var skjermet fra mer liv. Hvis man vil se på kokkene jobbe er det mulig om man bestiller bord ved kjøkkenet. Det er nok underholdende, men mer forstyrrende. Vi var alle veldig fornøyde med besøket og jeg skal ta med meg min mann hit så han får smake den gode maten!

1  Takk, heidi5565
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Da har vi hatt en fantastisk lunsj på en av de nye stedene i Oslo de seneste årene. Dette kvartalet/området kalles Barcode å ligger nede ved operaen i Bjørvika. Vi var seks stk til lunsj og tre av oss bestilte hamburger som smakte helt topp. Tre av oss bestilte dagens lunsj som besto av fisk og grønnsaker, fisken var lysing
nydelig stekt i en flott komponert rett. En stor takk til Peter Mejlhus som tokk godt vare på oss, det ble en uforglemmelig lunsj Peter tusen takk.

Takk, 85kjellmac
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste reinsdyr-entrecote og det smakte helt fantastisk - inkl sausen!
Anbefales på det sterkeste!

Takk, F4564QKritab
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Nok en gang, nydelig mat. Også denne gang fisk, og torsken var perfekt. Godt smakfullt tilbehør. Hyggelige og raske servitører. Anbefales !!!

Takk, kbachken

Reisende som så på Stock Restaurant, så også på

Har du vært i Stock Restaurant? Del dine erfaringer!