“Hyggelig sted.”

Stock Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med God mat ,hyggelig betjening og god servic. Kan anbefales for alle anledninger.

Takk, Anne K

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Bestemte oss tidlig i høst for å ta en avslappende middag sammen før jula setter inn. Ingen anger! Fine lokaler nede ved BarCode og rett ved tog og opera. God akustikk selv om det var mange gjester! Kongekrabbe, reinsdyr, lange, multer, vin, kaffe, cocktail service, atmosfære og service var helt supert! Anbefales og vi kommer garantert igjen! God Jul:-)

Takk, sleirovm
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Helt strålende middag. Denne gangen ble det Reinsdyr entrecôte som smakte fortreffelig.
Strålende atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, 99peder_
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant i Barcode som serverer nydelig mat. Vi var en gjeng på 7 stk som alle var meget godt fornøyd. God atmosfære og imøtekommende betjening.

Takk, veronsc
Anmeldt 9. desember 2018

Nydelig mat, god vin anbefaling og utmerket service. Bare litt for høy musikk... En av de nye restaurantene som anbefales!

1  Takk, Knut1305

Reisende som så på Stock Restaurant, så også på

Har du vært i Stock Restaurant? Del dine erfaringer!