“Lunch”
Anmeldelse av Stock Restaurant

Stock Restaurant
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Dro innom for å spise lunch. Ble møtt med hyggelig personale og maten som vi bestilte kom raskt på bordet. Anbefaler kremet fiskesuppe, den var veldig smakfull. Den ble servert med nydelig brød. Bi kommer nok tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: august 2019
Takk, tomerete

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Flott sted, god mat, imøtekommende og hyggelige servitører. Passkontroll og matglede. Vi storkoste oss med en helaften på Stock og kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2019
Takk, trudekollem
Anmeldt 18. august 2019

Var ute og spiste med en forretnings forbindelse og vi var veldig godt fornøyd med både mat og service. Følelsen av gode råvarer og meny tilpasset årstider! Har vært her tidligere med venner og her kommer jeg klart tilbake igjen!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, MeylaE
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng ute til lunsj og hadde forhåndsbestilt ulike retter. Servicen var treg, det tok alt for lang tid før vi fikk både drikke og mat. Lunsjen smakte imidlertid meget godt. Men at ekstra brød, bestilt tidlig under måltider først kommer rett før man skal gå og for lengst er ferdig med maten, holder ikke. Så mer tilstede og rask service er nødvendig.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Gunnar_Oslo
Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Stock er et hyggelig sted med god mat. Fire damer ute ble ikke skuffet over maten, men vi ble ignorert og oversett det meste av kvelden. Kanskje vi satt i en «blindsone» for servitører? Vi hadde ønsket en raske vin til (nydelig Sancerre), men innen vi klarte å få oppmerksomhet var vi ferdig med hovedrett.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 814sirib

Reisende som så på Stock Restaurant, så også på

Har du vært i Stock Restaurant? Del dine erfaringer!