“God mat”

Stock Restaurant
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte sette oss ved et bord utenfor for litt mat. Vi fikk raskt meny og drikke på bordet. Vi gikk for breiflabb og kveite. Begge rettene smakte fortreffelige. God service fra personalet.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, VacationOslo

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Spiste breiflabb til middag og det var noe av det beste jeg har spist noen gang. Min mann spiste entrecôte og han var veldig fornøyd . Veldig god service! Kan virkelig anbefale å spise her og vi kommer absolutt tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, khbruun
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et sted hvor du for fantastisk god mat og ikke minst supergod service! Et sted jeg vil både besøke selv igjen og anbefale til andre å oppleve!

1  Takk, Solaskinner
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Var her med min samboer i kveld og spiste nydelig entrecote. Hadde bord ved kjøkkenet så vi kunne se de lage maten, noe som var veldig interessant.
Det ble en kommunikasjonssvikt med servitøren, men dette løste de på en veldig god måte. Kommer tilbake neste gang vi er i Oslo.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Julie K
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted for både kjæreste-/venne-/familie- og jobbmiddager. Strålende service. Nydelig mat og god vin som passet til. Her får man valuta for pengene!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, thsksa

Reisende som så på Stock Restaurant, så også på

Har du vært i Stock Restaurant? Del dine erfaringer!