“God lunsj, men lite variasjoner i menyen”
Anmeldelse av Pascal

Pascal
Vurdert som nr. 6 av 25 Dessert i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Lunsjen er god som alltid, men synes menyen endrer seg lite over tid. Men klassikerne er jo bra. Hyggelig service.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Pascal har vi besøkt flere ganger før, og det frister alltid til gjentagelse.
Denne gangen bestilte vi en enkel lunsj. Salat med ristet brød og grillet cheddar.
Enkelt og veldig vellsmakende, om du liker ost med kraftigere smak enn hvitost.
Kan absolutt anbefales. Blir kake i morgen !

Takk, KJELLAV
Anmeldt 18. oktober 2018

Dessverre så ble ikke vårt besøk på Pascals konditori den gleden vi hadde håpet på. Først tok det unødvendig lang tid før noen av de ansatte henvendte seg til oss og vi fikk bord. Pascal selv kom ut i butikken, men istedet for å hilse og hjelpe kunder som sto å ventet ble han stående å snakke med en baby. Da vi endelig fikk bord, det var flere ledige, tok det uendelig lang tid før vi fikk bestilt. Og jaggu tok det ikke en evighet før vi fikk kakene. Vi bestilte to ulike kaker pluss et fat med to makroner, to konfekt, to trøfler og så skulle det ha vært 3 hjemmelagede marshmallows men vi fikk et eller annet i stivnet sjokolade.
Alt var godt, spesielt moussekaken med hvit sjokolade, bortsett fra det ubestemmelige i stivnet sjokolade og en av kakene hvor sukkerbrødbunnen var utrolig tørr.

Takk, RB844
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde med tre tenåringer, alle var veldig fornøyd med kakene. En smaksopplevelse. Jeg fikk ypperlig service av betjening. Skal tilbake neste gang jeg er i Oslo. Og makroner drømmer tenåringene om...lurte på om de kunne få til jul

Takk, Lise I
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Masse søte og smakfulle fristelser! Serviceinnstilte medarbeidere stod på i et lokale som er litt trangt. Skapte god stemning med sin væremåte. Pascals makaroner må testes!

Takk, Stivanz4

Reisende som så på Pascal, så også på

Har du vært i Pascal? Del dine erfaringer!