“Skikkelig skuffet”
Anmeldelse av Pascal

Pascal
Vurdert som nr. 6 av 25 Dessert i Oslo
Anmeldt 7. september 2019

Som flere andre har jeg sett på TV-serien, så derfor var jeg veldig spent når jeg endelig fikk anledning til å ta turen dit! Men dessverre ble jeg grådig skuffet! For det første så var det ekstremt dyrt! 86kr for en liten pai, og attpåtil fikk jeg feil pai! Fikk ny når jeg oppdaget det, og tre makroner som plaster på såret, paien var god men det var likevel ikke verdt prisen! Jeg kunne ha gått på burger kong og fått en skikkelig middag for den prisen liksom!

Likeså når det kommer til desserten! Råflotte saker men alt, alt, alt for dyrt! Pascal er dessverre ikke verdt besøket pga prisen! Ikke er det gode sitteplasser heller!

Og hva er greia med plastbestikk? Vi fikk kniv og gaffel til desserten, men ville gjerne spise med skjeer, så vi bad om dette og fikk da to knøttsmå plastskjeer! Altså, vi er i 2019 og plast er it

Dato for besøk: september 2019
Takk, Turglad88

Anmeldt 30. august 2019

Har fulgt med på TV serien,og måtte såklart innom når vi var i området.
Men det svarte dessverre ikke til forventningene.
Trangt lokale,veldig stive priser,hyggelig betjening men lenge å vente..på alt.
Blir nok dessverre med det ene besøket.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Gulldokka
Anmeldt 19. august 2019

Vi stakk innom Pascal for en lunsj en solrik dag i sommer. Kakedisken bugnet av delikatesser, men først delte vi en baguett med ost og skinke. Deretter ble det to nydelige kaker. Ei sjokoladekake med et fyll nær sjokoladepudding i konsistensen og ei ostekake med friske bringebær til. Nydelig!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Arne N
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Vår familie på fem fikk hyggelig service og ble presentert for gode valg på den innholdsrike kakemenyen. Kombinert med en passe avkjølt dessertvin og en god kaffe ble dette en nydelig og søt avslutning på formiddagens sightseeing i Oslo sentrum.
Pascal leverer!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 914jank
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Møtes av en reservert kelner. På bordet står det kun møkkete glass - det ene var det et insekt på. Måtte be om nye glass. Tre av fire fikk dessertkakene samtidig, men sistemann som kun ønsket en sjokoladefondant fikk sin 10 min senere. Vi måtte selv spørre etter denne og fikk da beskjed om at den trengte lenger tid enn de andre.
Soloen som ble levert på bordet var varm (ikke romtemperert, men varm), men fikk med en skål med isbiter for å kjøle den den.

Kakene var gode, men opplevelsen var ikke noe som gjør at vi ønsker å legge igjen 600,- en gang til.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Meteline

Reisende som så på Pascal, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Pascal? Del dine erfaringer!