“Deilige kaker og kaffe i ærverdige”
Anmeldelse av Pascal

Pascal
Vurdert som nr. 6 av 24 Dessert i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Deilige kaker og kaffe i ærverdige lokaler. Her får du alltid gode kaker og fin oppfølging av betjeningen. Anbefaler stedet. Pascal består av en kaffebar og et spisested med separate lokaler.

Takk, VacationOslo

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Da jeg giftet meg tok jeg med meg min kone og våre to forlovere å drakk Champagne og spiste kaker hos Pascal. Vi ble tatt godt imot av Pascal selv, utrolig hyggelig!
Nydelige kaker og champagne og ikke minst god stemning og masse latter.
Anbefales! Nydelig atmosfære.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, lonel111
Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Deilige konditorvarer til frokost, i tillegg en god kopp capuccino eller en varm sjokolade-kan det bli bedre enn dette. Den kjente franske konditormester og teamet hans triller fram byens beste småkaker og andre fristelser, anbefales!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Strietzels
Anmeldt 17. februar 2020

Vi sto i kø en god stund en lørdag formiddag. De foran oss i køen ble fortalt at det ikke var vits i å vente - heldig for oss - for vi fikk bord etter hvert. Bordene var veldig trangt plassert. Det gikk greit for oss, men servitørene hadde det kronglete. Vi spiste gode kaker og te/kaffe. Alt smakte. Vi kunne også samtale selv om det var aldeles fullt i rastauranten.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Bergljot Ree H
Anmeldt 16. februar 2020

Vi var 4 personer som besøkte Pascal i Tollbugata i februar 2020. Det var fyr i peisen, men lokalet var så kaldt at vi måtte flytte oss bort fra vinduene. I tillegg fikk vi pledd å ha over beina. Glassene på bordene så litt flekkete ut og lokalet virket veldig nedslitt. Betjeningen var veldig hyggelige og de gjorde at totalinntrykket ble løftet en del. En snarlig oppussing av restaurantavdelingen er på sin plass.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Johnreewes

Reisende som så på Pascal, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Pascal? Del dine erfaringer!