“Fantastisk smakfull lunch,”

Vurdert som nr. 6 av 24 Dessert i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk smakfull lunch, kakene er ubeskrivelig gode. Rolig diskré atmosfære, så maten får all oppmerksomheten og det er fortjent

1  Takk, MarianneMR2020

Anmeldt 29. juli 2020

Veldig koselig å dra til Pascal i Tollbugata! Kakene er supergode og vel verdt besøket. Er du ekstra heldig står sjefen selv i kassa

1  Takk, adrianb36
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Deilige kaker og kaffe i ærverdige lokaler. Her får du alltid gode kaker og fin oppfølging av betjeningen. Anbefaler stedet. Pascal består av en kaffebar og et spisested med separate lokaler.

Takk, VacationOslo
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Da jeg giftet meg tok jeg med meg min kone og våre to forlovere å drakk Champagne og spiste kaker hos Pascal. Vi ble tatt godt imot av Pascal selv, utrolig hyggelig!
Nydelige kaker og champagne og ikke minst god stemning og masse latter.
Anbefales! Nydelig atmosfære.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, lonel111
Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Deilige konditorvarer til frokost, i tillegg en god kopp capuccino eller en varm sjokolade-kan det bli bedre enn dette. Den kjente franske konditormester og teamet hans triller fram byens beste småkaker og andre fristelser, anbefales!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Strietzels

Reisende som så på Pascal, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Pascal? Del dine erfaringer!