“Helt greit”
Anmeldelse av Hvaskjer

Hvaskjer
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

En helt Ok plass, spiste entrecôte som var veldig bra, kjedelig anrettet med fries og en trist kålsalat. Servitører som ikke hadde helt kontroll på hverandre og hvem som tok
Bestillingene. Grei plass å gå før konsert på Cosmopolite.

Takk, Copiloto78

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Tok en Mojito etter middag lenger ned i Vogtsgt. Veldig hyggelig personell og drinken var god, men litt syrlig. Bartender spurte for øvrig om vi ville ha syrlig, medium eller søt, så her skylder vi oss selv.
Bor i nærområdet og kommer tilbake for å prøve ut maten her.
Gleder oss.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 636TomL
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte en entrecote 220g. Det merkes, mildt sagt, at kjøttet er fra Strøm Larsen. Som å skjære i smør, som man sier. Medium minus anbefales fra kjøkkenet, så jeg jeg fulgte dette rådet. Perfekt.

Smakene... Ja, jeg skjønner nå at jeg har spist en del intetsigende entrecote. Dette gjorde inntrykk, rett og slett. Man kan velge mellom bernaisesaus og rødvinssaus, men igjen ble jeg anbefalt 50/50 av hver - et råd jeg fulgte også der. Veldig morsomt å bytte på å dynke kjøttet og pommes fritsen i disse to sausene :))

Rødvinssausen hadde en særegen smak, og besto av følgende:
Kjøttkraft
Rosmarin
Rødvin
Epleeddik
Sukker
Salt/pepper

Også med pommes fritsen hadde de en artig vri:
Chili
Hvitløk
Rosmarin
...og sist, men ikke minst:
Parmesan

I tillegg fulgte det med en salat, meget typisk for årstiden, sommer'n i juli, og solrik som aldri før her i Oslo. Denne inkluderte kuttet tomat, melon, sitron, løk + noen hemmelige ingredienser.

Prisnivået er litt over et standard Grunerløkka-måltid, men likevel... Det er det verdt hvert øre. Top score.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, f_munch
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Har fått fantastisk burger tidligere men i dag holdt det ikke mål: slapp og rar burger med ødelagt pommes frites og en rar salat. Den grillede laksen med avokado salat og syltede poteter var ikke truverdig,smakte bare eddik. Vi gikk svært skuffet hjem uten å ville klage, noe nabobordet gjorde. Tror ferie kokken ikke er kompetent. Skjerp dere. Husk at for kunder å klage ødelegger stemningen. Neste gang blir det Munchies.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, johsw2014
Anmeldt 14. mai 2018

en tur til Soria Moria ,gjennom en artig lokal og ut på en fin uteplass. Drinkar som virkeligen er noe å skryte av. Vi spiste en fantastisk entrecote som kom fra Strøm Larsen, et godt kvalitetstempel. Nydelig stekt og servert med fantastiske pommes frites. Ølsrtementet er stort og fint. Deserten var bare himmelsk. Serveringen kjapp og hyggelig så her er det bare gode ord å få. Frister til gjentagelse.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Anders O

Reisende som så på Hvaskjer, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Hvaskjer? Del dine erfaringer!