Åpen i dag: Stengt
Sterkt men viktig

Ble godt mottatt av en ansatt som tok seg god tid til å forklare hva vi skulle få se, slik at vi... les mer

Anmeldt 14. juli 2022
carlad507
Trondheim, Norge
Sterkt og viktig utstilling

Utstillingen er rørende. Man får masse detaljer om hendelsesforløpet, samt videosnutt med noen av... les mer

Anmeldt 27. august 2019
kalinapavlova
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 4 631,98
Oslo Discovery Tour
155 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 570,00
fra kr 486,95
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

22 juli utstillingen er en sterk opplevelse som man bør få med seg når man er i Oslo. Det er utrolig sterkt å se bildene av alle ofrene fra terrordagen, overvåkningsvideoen og film med vitnefortellinger. Det er så viktig at vi aldri glemmer denne dagen. Inngang er gratis.

Dato for opplevelse: januar 2019
3  Takk, LineNilsen
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Ingen hyggelig opplevelse, men noe sim må gjøres! Sterke inntrykk!

Hyggelig og imøtekommende betjening!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 764joachims
Anmeldt 31. august 2018

Dette er et minne etter 22 juli massakeren. Det er skremene å se alle disse unge mennesker som ble frarøvet livet. Av bilen han brukte var det heller ikke mye igjen

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Fint formidlet av en forferdelig hendelse. Noe alle bør få med seg og oppleve.
Var en spesiell stemning rundt det hele.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, A2601EXlindal
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Alle bør ta en tur innom. Et sted hvor man kan få mer kunnskap om det som skjedde 22. juli 2011. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Henrik P