“Digg wok - meal for meal”
Anmeldelse av TUNCO

TUNCO
Få mat levert
Beskrivelse: For years we travelled around the world searching for exotic recipes and interesting ingredients, in order to bring the flavours home and share them with you. We would like to invite you on a journey where your tastebuds will reach ecstasy. FOR EVERY MEAL YOU BUY, YOU GIVE AWAY A MEAL TO SOMEONE IN NEED. #MEALFORMEAL.
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra wok, hyggelig personale og god atmosfære. Perfekt for et sunt, godt og rimelig måltid på farten, eller om du vil sitte ned og få følelsen av å sitte på en liten strandbar i sørøst-Asia eller mellom-amerika for et øyeblikk.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, HavardDalen

Anmeldt 13. desember 2018

Jeg digger Tunco, og jeg er obsessed med "The Vegan". Mine to negative kommentarer som fan må være disse: Prisene har steget liitt for høyt til at jeg drar innom her så ofte lenger, og når jeg sier at jeg ikke vil ha koriander - slutt å putt det oppi, for det ødlegger hele den ellers veldig digge matopplevelsen.

Takk, netto777
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Var ett fantastisk godt måltid vi fikk her, det var få retter, men alle var like fristende. Var også mulighet å velge sin egen miks.
Mye spesiell og sikkert lokal leskedrikker, da de solgte blant annet Tøyen Cola. Veldig hyggelige folk som tok i mot bestilingen. Vil absolutt anbefale folk å reise innom her for en god matopplevelse og atmosfære!

1  Takk, joachimsoerboe
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med veldig god mat og hyggelig personal. Enkle wok retter med mye gode smaker.

1  Takk, tritratri
Anmeldt 2. september 2018

Good mat, til en fin pris. Bare veldig stressende omgivelser, kanskje dårlig timing jeg var der på! Men tar gjerne takeaway neste gang:)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, geenahvidsteen

Reisende som så på TUNCO, så også på

Har du vært i TUNCO? Del dine erfaringer!