“Beste woken i Oslo!!”
Anmeldelse av TUNCO

TUNCO
Beskrivelse: For years we travelled around the world searching for exotic recipes and interesting ingredients, in order to bring the flavours home and share them with you. We would like to invite you on a journey where your tastebuds will reach ecstasy. FOR EVERY MEAL YOU BUY, YOU GIVE AWAY A MEAL TO SOMEONE IN NEED. #MEALFORMEAL.
Anmeldt 6. juni 2021

Nydelige smaker fra Asia med gode råvarer!
Råvarene er kortreiste og Tunco brenner for bærekraftighet og dyrevelferd. For hvert måltid som blir kjøpt hos Tunco, blir det gitt bort et måltid til et barn i nød. Tunco leverer derfor på både maten og visjonen!

2  Takk, Johannekilli

Anmeldt 6. juni 2021

Mitt desidert favoritt-sted!! Har du ikke testet Tunco vet du hva du skal gjøre. Råvarer av beste sort, nydelige smaker og hyggelig atmosfære. 10/10

Takk, 212elisek
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Mitt absolutte førstevalg når vi skal ha take-away. Har også spist der noen ganger, men de har ikke så god plass, og maten blir derfor stort sett med ut/hjem. Favoritten er uten tvil Kog Tao, eller The Vegan (som i grunn er samme rett men med tofu og uten egg). Aldri blitt skuffet og ser alltid frem til neste gang!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Siimaha
Anmeldt 21. januar 2021

Skulle ha Red Curry, men kom hjem med Oyster marinert kylling. Kjempekjedelig rett, bare en ris med erter og et posjert egg som skal helles over retten. I tillegg kom en "kyllingsuppe", eller kyllingsauste som skulle drikkes ved siden av. Smakte varm soyasaus og var ikke mulig å drikke. Denne festligheten kostet 189,- som takeaway, og tok 25 minutter å lage. De står og veier 8 gram gulrot og fjaser, og så smaker ikke maten engang. Latterlig dårlig!

Konklusjon: Styr unna, dette er ikke engang ett måltid. Tidligere retter var et måltid med grønnsaker med mer, men dette var rett og slett bare ris med noen fragmenter av kylling som du ikke engang ser. Drikker du den kyllingsoyasausen så er smaksløkene dine på bærtur.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Th0masN0rway
Andreevju, Eier på TUNCO, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2021

Hei Ola!

Tusen takk for din ærlige tilbakemelding. Vi har lyttet til folkets røst, og Koh Tao, The Vegan og Ho Chi Minh er tilbake på menyen. Vi har også justert de andre rettene i en mer rendyrket asiatisk retning, de retten du smakte var med en nordisk tvist. Håper du ikke hater oss, og at du tør å prøve noen av de nye rettene :D

Anmeldt 15. november 2020

God stemning, fine folk, nydelig mat, rimelig for mye mat og elsker at de har gode veganske alternativer! Anbefales for alle. Tilrettelegger for allergener.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, MariaTollaas

Reisende som så på TUNCO, så også på

Har du vært i TUNCO? Del dine erfaringer!