“Dårlig opplevelse ”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Etter at vi har lest alle de positive anmeldelser bestemte vi oss for å ta en middag der. Og det skulle vi aldring gjort! Så elendig service og ikke minst maten. maten smakte ikke indisk i det hele tatt.Kyllingen som skulle vært grillet, smakte som en kokt kylling, sausen som ble servert smakte kun tomater .... ikke mye indisk. Mannen min ble dårlig i magen av maten ... kommer aldri til å spise her igjen! Lokale er sliten og er for trangt

1  Takk, 679daris

120124 av 980 anmeldelser

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Uten tvil «Beste indisk restaurant» i byen,
Samme eier i nesten 30år og alltid like blid.
Anbefaler på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 387adnanr
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Alt for høyt rangert på Trip Advisor! 165 for barnemeny som bestod av et halvt oppskåret eple, ris og ca 100 gram kylling... Tilbake til New Anarkali!

Takk, Vegaarsheiulven
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og alltid bra og hyggelig service. Kan varmt anbefale nr 45, Kylling Koriander. Alltid hyggelig å bli møtt med sjefens smil og hyggelige serviceinstilling.

1  Takk, KPABooga
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var nydelig og man får store posjoner. Jeg valgte chillistyrke "sterk" og syns ikke den var sterk i det hele tatt. Hvis man er vant med sterk mat så er det nok ikke noe problem å velge madrass eller vindalo. Servicen var også veldig bra! ^^

1  Takk, Viccibol

Reisende som så på Mother India, så også på

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!