“Fantastisk indisk restaurant”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Her har jeg spist siden åpningen i 1993 og fått utrolig mat gang på gang. Tandoori Milla Julla anbefales og atmosfæren er herlig, laidback og morsom. Must visit.

2  Takk, torsteins775

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Mother India er en institusjon. Lokalet på Bislet har ikke endret seg mye over årene, men maten har alltid vært fantastisk. Spesielt synes jeg Rogan Josh er laget til perfeksjon her. En annen favoritt er Chicken koriander. Meget hyggelig betjening og fantastiske kokker. Alle de indiske klassikerne får du her med høy kvalitet. Deres ferske nan brød er også fantastisk. Beste indiske i Oslo (fra en som har prøvd de fleste).

Takk, StianR76
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Etter at vi har lest alle de positive anmeldelser bestemte vi oss for å ta en middag der. Og det skulle vi aldring gjort! Så elendig service og ikke minst maten. maten smakte ikke indisk i det hele tatt.Kyllingen som skulle vært grillet, smakte som en kokt kylling, sausen som ble servert smakte kun tomater .... ikke mye indisk. Mannen min ble dårlig i magen av maten ... kommer aldri til å spise her igjen! Lokale er sliten og er for trangt

1  Takk, 679daris
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Uten tvil «Beste indisk restaurant» i byen,
Samme eier i nesten 30år og alltid like blid.
Anbefaler på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 387adnanr
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Alt for høyt rangert på Trip Advisor! 165 for barnemeny som bestod av et halvt oppskåret eple, ris og ca 100 gram kylling... Tilbake til New Anarkali!

Takk, Vegaarsheiulven

Reisende som så på Mother India, så også på

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!