“God service og super mat”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 13. desember 2018

Elsker bare maten her,.. god service og super bra mat. en smak av India. Kommer absolutt tilbake for et nytt måltid.

Takk, Ferry_Smits

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har vært fast kunde her i over 15 år. Nydelig mat, gode priser og fantastisk vennlig service! Mine britiske venner med indisk bakgrunn synes det var en av de beste Indiske restaurantene de hadde vært på! Sier alt!

Takk, Sofhus
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Elsker maten på Mother India! Ingen restauranter i Oslo kan måle seg med dem når det gjelder indisk mat. Nam!

Takk, Tor Erik K
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Her har jeg spist siden åpningen i 1993 og fått utrolig mat gang på gang. Tandoori Milla Julla anbefales og atmosfæren er herlig, laidback og morsom. Must visit.

2  Takk, torsteins775
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Mother India er en institusjon. Lokalet på Bislet har ikke endret seg mye over årene, men maten har alltid vært fantastisk. Spesielt synes jeg Rogan Josh er laget til perfeksjon her. En annen favoritt er Chicken koriander. Meget hyggelig betjening og fantastiske kokker. Alle de indiske klassikerne får du her med høy kvalitet. Deres ferske nan brød er også fantastisk. Beste indiske i Oslo (fra en som har prøvd de fleste).

Takk, StianR76

Reisende som så på Mother India, så også på

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!