“Magisk god mat!”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Er tredje gang jeg besøker restauranten. Maten er helt magisk god!! Atmosfæren er lun og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 203terjek

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Har spist her regelmessig i 25 år. Nydelig indisk mat og god service. Sjefen har alltid tid til en hyggelig prat. Anbefales!

Takk, perolavson
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Jentetur til hovedstaden med India mat som et av høydepunktene.
Ene servitøren vår hadde nok en dårlig dag, men maten var upåklagelig.
Vi hadde forhåndsbestilt bord og det var vi glade for.
Anbefales hvis man elsker i indisk mat

Takk, katrinek873
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord for to en fredag kveld, og det var nødvendig siden alle bord var opptatt. Deilig mat, trivelig betjening til grei pris.

Takk, heidiml2015
Anmeldt 13. desember 2018

Elsker bare maten her,.. god service og super bra mat. en smak av India. Kommer absolutt tilbake for et nytt måltid.

Takk, Ferry_Smits

Reisende som så på Mother India, så også på

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!