“Smakløst :-(”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Dette minner meg mere om et gatekjøkken.
Tørr kylling, smakløs saus og fult av sykkelbud som skulle hente sto ved siden av borde og så på når vi spiste.
Never again !!!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, DNO_opera

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

En av de eldste indiske restauranter som har holdt seg meget bra, hvert besøk er en glede. Ferske råvarer, spesielt bra for vegetar rettene, et kjøkken med kjærlighet for god mat. Rolig interiør og hyggelig betjening. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anette B
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi var tre vennepar som er litt lei julemat i desember og bestemte oss for å spise indisk. Siden jeg har spist her i veldig mange år, falt valget på mother india. Det var helt fantastisk og alle var storfornøyde. Sjefen var i strålende humør, og han har jeg kjent siden jeg var 5 år da jeg var her første gang!

1  Takk, HaraldoNo
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Er tredje gang jeg besøker restauranten. Maten er helt magisk god!! Atmosfæren er lun og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 203terjek
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Har spist her regelmessig i 25 år. Nydelig indisk mat og god service. Sjefen har alltid tid til en hyggelig prat. Anbefales!

Takk, perolavson

Reisende som så på Mother India, så også på

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!