“Utrulig god mat og hyggelig”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Utrulig god mat og hyggelig betjening:) God avstand mellom bordene. Her kjem me gjerne igjen!
Helsing fra Bergen

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 719sigride

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og særdeles hyggelig betjening. Mon var det sjefen selv som serverte oss? Skeptisk tenåring ble overbevist og vi kommer garantert tilbake en annen gang :)

1  Takk, 734trines
Anmeldt 9. juli 2020

Maten er kjempegod, og jeg har dratt dit med min familie i alle år. Dersom en vil ha indisk er dette stedet å dra til.

1  Takk, erlingw644
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Anbefales på det varmeste! Ypperlig mat og service. Alltid hyggelig folk og god kvalitet.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Jugrin
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Hadde Take away fra Mother India, utrolig god mat og god service. De gjøre sine gjester fornøyde Gir det lille ekstra service.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 549sanjayv

Reisende som så på Mother India, så også på

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!