“Beste Indiske i byen! ”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Her har jeg vært mange ganger. Dette stedet er en gammel klassiker som har eksistert i mange år. Litt stivere priser enn gjennomsnittet, MYE bedre enn mange andre indiske restauranter i byen!! Virkelig verdt å sjekke ut.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Marita F

Anmeldt 29. juli 2021

Lite, men hyggelig lokale. Maten kom relativt kjapt og smakte veldig godt. Kunne vært bedre utvalg på barnemenyen.

1  Takk, torunnsu
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Innfridde forventninger og litt til når tre par var ute på en liten feiring. God mat og varme porsjoner, hyggelig betjening og delikat anrettet. Litt for varm rødvin trakk ned, men ikke nok til en firer.

Takk, 861aksel_
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Fortsatt beste indiske restaurant i Oslo . Rause og gode porsjoner og maten er alltid klar til avtalt tid. Fungerer strålende også som takeaway

Takk, larschristiank2015
Anmeldt 26. mai 2021

Ble tatt med av en kamerat til mother India. Han har lenge sagt at det er Oslos beste indiske. Nå skulle vi endelig få smake etter at Oslo åpnet opp. Det er den beste indiske jeg har smakt. Nydelig lamme rett og deilig kylling. Nanbrødet var ferskt og Ølen var nydelig

Takk, 90j_rgenk

Reisende som så på Mother India, så også på

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!