“"Skuffende"”

lør. 31.7.
20:00
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Gjæstgiveriet serverer både norsk mat og spennende retter fra det internasjonale kjøkken i en uformell atmosfære. Man kan også bare slappe av med noe godt og drikke. Hver lørdag spilles det jazz i cafeen, med mange populære norske og utenlandske artister. Hele året er det mulig å bestille et eget rom til ditt selskap i 2. etasje. Her serveres 3-retters middag med tilhørende drikke. Huset ble reist omkring år 1700, så dette er en av Oslos eldste restauranter, med gammelt norsk interiør. Trivelig uteservering i bakgården.
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Juletallerken var en nedtur. Maten var kald. Ribba var tørr. Pølsa og medisterkaka var ikke god. Lite og dårlig saus, og servert kun med rødkål og moset svisker. Grethe

Takk, Quest44567909568

Anmeldt 5. november 2018

Har mange gode opplevelser tidligere - men denne gangen ble dette en stor skuffelse! Juletallerken var ikke god, merkelige medisterkaker, ikke sprø svor (svart og seig). En merkelig saus. Ikke påfyll av poteter eller tilbehør til lutefisken. Servering må opp mange hakk, sende lutefisk tallerken over bordet slik at lutefisk kraft ble sølt utover drikke og personer - lite profesjonelt. Beklageligvis vil nå mange års tradisjoner på dette stedet opphøre.

Takk, Siw-Tone
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Årets første julemat hos Stortorvet Gjestgiveri var usmakelig. Overkrydret med noe ubestemmelig. Ingen norsk kokk ville ødelegge vår tradisjonelle julemat slik. Vi klagde, og tom servitøren var enig! Men vi så ingen reaksjon på regningen! Koselig sted men dette var skuffende.

Takk, Greta T
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi skulle egentlig et annet sted men tilfeldighetene gjorde at det ble dette.

Hyggelig sted, men noe gammelt og slitt.
God service og god mat. Kommer gjerne igjen en annen gang.

1  Takk, 81_ysteina
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Dette virker som er sted som har sett sine bedre dager. Maten er helt midt på treet, ikke det helt store. Og servicen er ikke spesielt god. Vi kommer ikke til å dra hit igjen.

1  Takk, Elin I

Reisende som så på Stortorvets Gjæstgiveri, så også på

Har du vært i Stortorvets Gjæstgiveri? Del dine erfaringer!