“En kjip opplevelse”

søn. 24.10.
20:00
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Gjæstgiveriet serverer både norsk mat og spennende retter fra det internasjonale kjøkken i en uformell atmosfære. Man kan også bare slappe av med noe godt og drikke. Hver lørdag spilles det jazz i cafeen, med mange populære norske og utenlandske artister. Hele året er det mulig å bestille et eget rom til ditt selskap i 2. etasje. Her serveres 3-retters middag med tilhørende drikke. Huset ble reist omkring år 1700, så dette er en av Oslos eldste restauranter, med gammelt norsk interiør. Trivelig uteservering i bakgården.
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Når en restaurant forventer penger av gjestene sine for garderobe, er det vel kanskje tegn på at dette er en restaurant som er priset langt over verdi. Flere servitører var direkte frekke mot oss, og maten smakte lite,men kostet svært mye. 400 kroner for hjortestek med noen poteter og litt saus, uten smak, er ran. Sulten i sentrum? Besøk Max burger eller Domino's pizza. De leverer bedre.

2  Takk, 6415travelling

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

En aldeles nydelig rakørret fra Valdres innledet et måltid vi hadde forventninger til, særlig prisen tatt i betraktning.
Juletallerken skuffet, tørr ribbe, lite saus og vassent rødkål. Medisterkakene og vossakorven får ståkarakter, men ikke noe mer. Creme Brulee var helt standard og uten noen ekstra touch.
Alt i alt skuffende årets første smak på julematen.

Takk, Roy50srg
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Juletallerken var en nedtur. Maten var kald. Ribba var tørr. Pølsa og medisterkaka var ikke god. Lite og dårlig saus, og servert kun med rødkål og moset svisker. Grethe

Takk, Quest44567909568
Anmeldt 5. november 2018

Har mange gode opplevelser tidligere - men denne gangen ble dette en stor skuffelse! Juletallerken var ikke god, merkelige medisterkaker, ikke sprø svor (svart og seig). En merkelig saus. Ikke påfyll av poteter eller tilbehør til lutefisken. Servering må opp mange hakk, sende lutefisk tallerken over bordet slik at lutefisk kraft ble sølt utover drikke og personer - lite profesjonelt. Beklageligvis vil nå mange års tradisjoner på dette stedet opphøre.

Takk, Siw-Tone
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Årets første julemat hos Stortorvet Gjestgiveri var usmakelig. Overkrydret med noe ubestemmelig. Ingen norsk kokk ville ødelegge vår tradisjonelle julemat slik. Vi klagde, og tom servitøren var enig! Men vi så ingen reaksjon på regningen! Koselig sted men dette var skuffende.

Takk, Greta T

Reisende som så på Stortorvets Gjæstgiveri, så også på

Har du vært i Stortorvets Gjæstgiveri? Del dine erfaringer!