“Julebord, en tragedie”

tor. 29.7.
20:00
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Gjæstgiveriet serverer både norsk mat og spennende retter fra det internasjonale kjøkken i en uformell atmosfære. Man kan også bare slappe av med noe godt og drikke. Hver lørdag spilles det jazz i cafeen, med mange populære norske og utenlandske artister. Hele året er det mulig å bestille et eget rom til ditt selskap i 2. etasje. Her serveres 3-retters middag med tilhørende drikke. Huset ble reist omkring år 1700, så dette er en av Oslos eldste restauranter, med gammelt norsk interiør. Trivelig uteservering i bakgården.
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Er her med jobb for å spise og kose oss. Har nå ventet i to timer på mat og når lutefisken kom var den kald. Forvirrede servitører som serverer feil hele tiden

2  Takk, 892hildea

Anmeldt 2. desember 2018

Veldig koselige sted med hyggelig betjening. Vi var 6 personer som skulle ha julemat. Alle var veldig fornøyd med både mat, drikke og atmosfære.

Takk, Solfrid_Karlsen
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Gikk hit for lunsj på en lørdag. Svært sjarmerende sted med historie i veggene og interessante detaljer i interiøret. Tok laang tid før vi fikk menyer, deretter tok det lang tid før vi fikk bestille. Maten veide opp, den var kjempegod. Spiste fiskesuppe og karbonadesmørbrød.
Vi fikk ny servitør underveis, han nye opplevdes som noe brå. Ellers veldig hyggelige ansatte. Kommer tilbake.

Takk, RikkeAPM
Anmeldt 26. november 2018

Vi hadde forhåndsbestilt mat, men måtte allikvel vente godt over en time på forrett (kun halvparten av følge hadde forrett), og vi måtte vente veldig lenge etter dette på hovedretten (vi hadde med to barn, så for de å vente 1 1/2-2 timer på mat (som var forhåndsbestilt) ble veldig lenge).
Vi måtte hele tiden spørre om påfyll av vann - og det var vanskelig å komme i kontakt med servitørene.

Maten var dessverre ikke noe god heller - de som spiste pinnekjøtt mente det var kokt for lite, hjorten var utrolig seig og smakløs....

Da vi bestilte etterspurte vi andre dessertalternativ til barna og fikk beskjed om at de skulle fikse noe - da vi fikk desserten fikk barna et av alternativene som stod på menyen allikevel.......

Betjeningen i garderoben var dessverre også lite serviceinnstilt.

Takk, anncharlotteh453
Anmeldt 25. november 2018

Det tok lang tid å få bestilt drikke og mat. Serveringen deretter var utrolig treg. Underveis gikk brannalarmen (vi satt i 2.etg), personalet virret rundt og gjestene måtte selv ta initiativ til evakuering. Etter flere minutter var vi ikke i nærheten av å ha kommet hverken ned eller ut. Det var tydeligvis falsk alarm, men ingen unnskyldning eller forklaring.
Når vi gjør opp hevder servitøren at betalingen ikke gikk gjennom og måtte gjentas. heldigvis var vi oppmerksomme og visste at den var godkjent, hun måtte da lete blant masse sammenkrøllede kvitteringer før hun fant vår og aksepterte at det sto at den var gått gjennom. Ingen unnskyldning. Så hevder hun at selskapet ikke har betalt for en porsjon lutefisk - men her hadde hun talt feil. Igjen ingen unnskyldning. Lutefisken smakte bra, men totalopplevelsen var forferdelig! Ligg unna!

Takk, Elisabeth C

Reisende som så på Stortorvets Gjæstgiveri, så også på

Har du vært i Stortorvets Gjæstgiveri? Del dine erfaringer!