“Årets julemiddag på avd”
Anmeldelse av Stortorvets Gjæstgiveri

Stortorvets Gjæstgiveri
Bestill bord
lør. 24.7.
20:00
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Gjæstgiveriet serverer både norsk mat og spennende retter fra det internasjonale kjøkken i en uformell atmosfære. Man kan også bare slappe av med noe godt og drikke. Hver lørdag spilles det jazz i cafeen, med mange populære norske og utenlandske artister. Hele året er det mulig å bestille et eget rom til ditt selskap i 2. etasje. Her serveres 3-retters middag med tilhørende drikke. Huset ble reist omkring år 1700, så dette er en av Oslos eldste restauranter, med gammelt norsk interiør. Trivelig uteservering i bakgården.
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Fin atmosfære og topp service. Forrett rak fisk = nam, hovedrett Pinnekjøtt = litt smakløst og tørt, dessert multekrem = nam

Titalt midt på treet da hovedrett trekker ned

Takk, Sondre72

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Det er et spisested med sjarm, men totalt sett var maten sånn passe. Rakfisken til forrett var veldig bra, men ribben var for salt, hjorten var kald og pinnekjøttet tørt og det var svært få ben med kjøtt. Hjorten ble sendt ut, og kom inn igjen med varm saus iallfall. Desserten var grei, men totalt sett var dette bare sånn passe. Sjarmerende servitør, iallfall.

Takk, hilde_dorum
Anmeldt 8. desember 2018

Årets lutefiskmiddag skulle være på Stortorvets Gjæstgiveri, som har rykte på seg for fin fisk.
Lokalet var trivelig, og mottagelsen vennlig, men det var åpenbart litt for lite betjening til en horde gjester som skulle ha mat på samme tid.
Vår servitrise sprang omkring, men dessverre for ofte etter ting hun hadde glemt.
Hun var ikke oppmerksom på når fatene var tomme, og egentlig heller ikke på hva vi hadde bestilt, til tross på at med bordbestilling måtte man bestille hva man skulle spise.
Det ble irriterende etterhvert!
Det går lett ut over gleden ved måltidet når man må tilkalle hjelp tre ganger for å bestille drikke før man faktisk får, og det ikke en gang blir riktig, og hun i mellomtiden til og med igjen hadde glem hva vi hadde bestilt av mat.
Maten var bra den, fisken fin og fast og tilbehøret som det skulle være, selv om det kunne vært litt varmere uten at det ville skadet.
Neste gang prøver vi nok et annet sted.

Takk, DocCH
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Treg servering og luka mat.
Serveringen var treg og tok nesten 2 timer før maten kom. Her har de mye å hente på serveringen og sevicen

2  Takk, Jarle Ø
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Er her med jobb for å spise og kose oss. Har nå ventet i to timer på mat og når lutefisken kom var den kald. Forvirrede servitører som serverer feil hele tiden

2  Takk, 892hildea

Reisende som så på Stortorvets Gjæstgiveri, så også på

Har du vært i Stortorvets Gjæstgiveri? Del dine erfaringer!