“Gjerrige på ris”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler ikke dette stedet. Her får man ikke nok ris til retten, og om man spør om mer må man kjøpe mer ris.
DÅRLIG SERVICE!

2  Takk, 675vildeh

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat her. Jeg kjøpte Mango kylling med garlic nan og raita. Å det var himmelsk. Til dessert bestilte jeg indisk dessert, det smeltet i munn! Anbefaler virkelig dette stedet.

Takk, sThereseF
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten 20.10 og fikk en fantastisk aften! Vi bestilte tre- retters meny og alt smakte fantastisk.Betjeningen var så hyggelig og imøtekommende, og vi fikk rask servering. Anbefaler virkelig Jaipur Indian Restaurant!

Takk, MarieF1081
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist mange ganger her.
Alltid veldig bra, har testet masse retter fra menyen, godt alt sammen.
I det siste har jeg spist mye av deres lunsjbuffet, veldig bra, maten er alltid frisk og god, og det fylles på hele tiden, helt frem til den stenger.
Gode ferske Nan kommer i tilleg, men vel verdt det.
Litt små doer, ellers er alt bra her

Takk, eivindm2013
Anmeldt 20. september 2018

Maten var veldig god, bedre enn jeg forventet. Man får også mye mat for pengene.

Kundeservicen er imidlertid under gjennomsnittet. Kelnerne var høflige, men hadde det altfor travelt og vi følte at vi satte oss ved et produksjonsbånd.

Vi forsøkte å bestille bord før vi dro dit, men fikk en halvsur beskjed om å bare møte opp. Vi så gjorde, men fordi stedet er godt besøkt ble vi stående og vente i en stusselig gang/i en lang trapp minst 20 min. Det var en skikkelig nedtur og ikke den starten vi ønsket på kvelden.

2  Takk, Sissel V

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!