“God indisk mat”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kom litt seint på kvelden,men sto at restauranten var åpen til kl 22.Når vi skulle bestille fra menyen,sa plutselig kelner at kjøkkenet var delvis stengt og vi bare kunne bestille enkelte retter,da var kl 20.45. Obs at de stenger kjøkkene 1 time før de stenger restauranten. Helt grei mat,Ok service. Var en veldig rolig kveld i restauranten men allikavel var det flere forskjellige kelnere innom bordet.Maten var raskt levert.

Takk, 474agnethek

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler ikke dette stedet. Her får man ikke nok ris til retten, og om man spør om mer må man kjøpe mer ris.
DÅRLIG SERVICE!

2  Takk, 675vildeh
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat her. Jeg kjøpte Mango kylling med garlic nan og raita. Å det var himmelsk. Til dessert bestilte jeg indisk dessert, det smeltet i munn! Anbefaler virkelig dette stedet.

Takk, sThereseF
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten 20.10 og fikk en fantastisk aften! Vi bestilte tre- retters meny og alt smakte fantastisk.Betjeningen var så hyggelig og imøtekommende, og vi fikk rask servering. Anbefaler virkelig Jaipur Indian Restaurant!

Takk, MarieF1081
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist mange ganger her.
Alltid veldig bra, har testet masse retter fra menyen, godt alt sammen.
I det siste har jeg spist mye av deres lunsjbuffet, veldig bra, maten er alltid frisk og god, og det fylles på hele tiden, helt frem til den stenger.
Gode ferske Nan kommer i tilleg, men vel verdt det.
Litt små doer, ellers er alt bra her

Takk, eivindm2013

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!