“Utrolig god lunsjbuffe’! Perfekt for familier.”
Anmeldelse av Jaipur Indian Restaurant

Jaipur Indian Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat! Familie på 4, spiste lunsjbuffé. 99,- pr. pers. Fikk flott bord ved vindu og utsikt over Egertorget. Guttene på 7 og 10 storkoste seg og elsket maten.

Takk, Nina B

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, og veldig godt mat. Har mye å velge mellom. De er ofte innom bordet for å høre om maten er god og om man trenger noe. Maten kom også ganske raskt selv om det var helt fullt.

Takk, 158linaf
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kom litt seint på kvelden,men sto at restauranten var åpen til kl 22.Når vi skulle bestille fra menyen,sa plutselig kelner at kjøkkenet var delvis stengt og vi bare kunne bestille enkelte retter,da var kl 20.45. Obs at de stenger kjøkkene 1 time før de stenger restauranten. Helt grei mat,Ok service. Var en veldig rolig kveld i restauranten men allikavel var det flere forskjellige kelnere innom bordet.Maten var raskt levert.

Takk, 474agnethek
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler ikke dette stedet. Her får man ikke nok ris til retten, og om man spør om mer må man kjøpe mer ris.
DÅRLIG SERVICE!

2  Takk, 675vildeh
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat her. Jeg kjøpte Mango kylling med garlic nan og raita. Å det var himmelsk. Til dessert bestilte jeg indisk dessert, det smeltet i munn! Anbefaler virkelig dette stedet.

Takk, sThereseF

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!