“Rett og slett fantastisk!”
Anmeldelse av Jaipur Indian Restaurant

Jaipur Indian Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk service! Har vært her en del ganger nå, og vi får alltid like god mat. Selv om det er fult, kommer maten fortere enn på de fleste restauranter, i tillegg er det veldig hyggelig personale og atmosfære. Anbefales på det sterkeste om du vil ha indisk i Oslo

Takk, Thea F

Anmeldt 10. desember 2018

Spiste middag før teaterbesøk, og restauranten var ganske full. Det gikk likevel greit å få bord. Maten var velsmakende, jeg spiste en scampirett. Det var som sagt en travel kveld, og da vi satt og nøt det siste glasset med vin, ble vi høflig og vennlig spurt om vi kunne bytte bord for at de kunne plassere et litt større selskap. Vi hadde ikke noe imot det, og fikk en velsmakende dessert på huset som takk. En hyggelig gest.

Takk, Masol1
Anmeldt 4. desember 2018

Her var det nok egentlig behov for reservasjon - men vi fikk plass - så vidt. Smakrik og god mat. Herlig mango lassi. Denne burde du prøve. Kommer tilbake.

Takk, Svein G
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat! Familie på 4, spiste lunsjbuffé. 99,- pr. pers. Fikk flott bord ved vindu og utsikt over Egertorget. Guttene på 7 og 10 storkoste seg og elsket maten.

Takk, Nina B
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, og veldig godt mat. Har mye å velge mellom. De er ofte innom bordet for å høre om maten er god og om man trenger noe. Maten kom også ganske raskt selv om det var helt fullt.

Takk, 158linaf

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!