“Nydelig mat”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. juli 2020

Havnet tilfeldigvis innom denne perlen av en indisk restaurant og veldig glad for det.Maten var nydelig og god service.Kommer tilbake !

1  Takk, Linn V

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi prøvde fire ulike retter. Jeg smakte på alle og likte alle. Vil absolutt anbefale dette til de som liker autentisk indisk mat. Stedet ligger på Karl Johan, det har flotte vindusplasser. Barna våre på 10 og 14 likte også maten veldig godt.

1  Takk, Harmonica75
Anmeldt 5. juli 2020

Nydelig mat, blir alltid fornøyd med maten herifra! Aldri vært i lokalet, kun bestilt hjem, men så langt syns jeg de er blant de beste på indisk mat i Oslo.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, HappytravelerOslo
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok en liten pause fra byens mas og jag.
På Jaipur spiste vi lunsj. For kun 99 kr pr person ble vi alle mett og god.
Maten kom på bordet etter få minutter. Dette smakte vanvittig godt.
Barna fikk gratis is til dessert så det ble kjempe stemning
Nam nam. Her kommer vi garantert tilbake

1  Takk, T0rst1
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Take-away kommer halvtime for sent uten å si beklager for noe. Dyrt og greit men irriterende å vente

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, thomassH222YT

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!