“Alltid en positiv opplevelse å besøke Jaipur!”
Anmeldelse av Jaipur Indian Restaurant

Jaipur Indian Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2020

Serviceinnstilte, hyggelige og oppmerksomme servitører.
Maten var svært god, porsjonene var store, og det gikk raskt fra bestilling til servering.
Fin beliggenhet med utsikt mot Egertorvet.
Anbefaler spesielt garlic chicken og mango chicken, selv om alt var meget smakfullt.

Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, NorthStar147530

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Denne indiske restauranten har veldig god vegetar mat som kan også lages vegansk. De har flere vegetar alternativer på menyen. Rimelig pris og god service. Will definitely come again!

2  Takk, Wengich
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi leste anmelderser for å finne et sted i Oslo å spise litt sent på kvelden og endte opp her. Det var veldig god mat og vi spiser gjerne igjen her litt tidligere på kvelden. Etter vi spiste opp kom de og ryddet og ga oss regningen. Noe som gjorde at vi følte vi måtte gå, derfor ingen toppscore.

1  Takk, Nathaliefeso
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har spist mye indisk i Oslo og andre steder i Norge, men dette var en av de beste. Vi kom innom rett før stengetid, men fikk likevel topp service. Maten smakte autentisk og man fikk nok mat til å bli stappmett. Prisen er som vanlig. Anbefales!

1  Takk, thestif
Anmeldt 15. juli 2020

Havnet tilfeldigvis innom denne perlen av en indisk restaurant og veldig glad for det.Maten var nydelig og god service.Kommer tilbake !

1  Takk, Linn V

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!