“Supert!”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

God mat, service og indisk med ok priser. Anbefales til alle som er glad i mat og vil ha en ekte indisk opplevelse sentralt i Oslo

Takk, kenhX3078WK

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Nydelig indisk mat. Topp service! Har vært innom denne resturanten sikkert 20 ganger avløpet av de siste 15 årene. Aldri har denne resturanten sviktet. Styrker på maten er akkurat perfekt. Jeg som inder liker det sterkt. Og de får det sterkt uten å ødelegge maten.

2  Takk, ollorentzen
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat til god pris i en hyggelig atmosfære takket være trivelige ansatte:) Vi hadde lunsj buffer til overraskende kun 120 kroner. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 917gjermundn
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat servert av serviceinnstilt betjening. vi bestilte ulike retter som falt i smak for kun et par hundre kroner ekstra i forhold til junkfood hos McDonalds, fremstår dette som et kulinarisk kupp. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2021
Takk, oyvindkjeka
Anmeldt 20. juni 2021

Vi bestilte takeaway for to stykker og er svært fornøyde med både smaken og porsjonen vi fikk. Vi har spist der mange ganger før, og standaren var som forventet selv med takeaway. Det var ganske fult i restauranten men vi fikk maten akkurat på tiden uten forsinkelser.

Anbefales for venner,familie og forretningsmiddag.

1  Takk, Aina R

Reisende som så på Jaipur Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Jaipur Indian Restaurant? Del dine erfaringer!